wtorek, 22 lipca 2014

WAKACJE!

       Dzisiejszy post będzie dotyczył zakończenia roku szkolnego i wakacji. Trochę za późno się za niego wzięłam, ale trudno. Jak to mówią "lepiej późno niż wcale" :)
       Jeszcze nawet nie minęła połowa wakacji, a ja ciągle myślę o szkole. Może dlatego, że skończyłam gimnazjum i trochę obawiam się pójścia do technikum? Nie wiem...
        Mojej poprzedniej szkoły nienawidziłam! Miałam tragicznych nauczycieli, którzy nie rozumieli uczniów. Tyle razy przez nich płakałam... Całe szczęście uczniowie byli ok. Dzięki moim przyjaciołom i znajomym nawet najgorszy dzień w szkole wcale nie był taki zły :D
     Gimnazjum ukończyłam z dyplomem za dobrą naukę i wzorowe zachowanie. Wprawdzie nie miałam paska, ale uczyłam się nie najgorzej zważywszy na to, że chodziłam do gimnazjum z w miarę wysokim poziomem i porąbanymi nauczycielami. Trochę się cieszę, że już skończyłam tą męczarnię, ale z drugiej strony wiem, że będę tęskniła za moją dawną klasą. Spędziłam z nimi 10 lat! W mojej nowej logistycznej klasie nikogo nie będę znała. Na początku będzie pewnie ciężko, ale mam nadzieje, że dam radę :)
  Czas na zdjęcia!
 Moje pazurki zrobione na zakończenie roku 



                                         Świadectwo, wyniki z egzaminów, dyplom za dobre wyniki w nauce
                                         i wzorowe zachowanie, książka w nagrodę za naukę oraz bransoletka
                                         z kolczykami i dyplomem za pracę w sklepiku

21 komentarzy:

  1. Pracowalas w sklepiku? Oo, gratuluje :*

    Pozdrawiam
    Zajrzysz? Jezeli moglabys kliknac w KLIK bylabym ogromnie wdzieczna, pomoze mi to rozwijac bloga!
    http://vframlii.blogspot.nl/2014/07/skomponuj-swoj-outfit-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne paznokcie <3 Ooo ja też pracowałam w sklepiku :))

    pozdrawiam :)
    natlok-mysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne paznokcie :o
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście ?Bardzo mi na tym zależy. Z góry dziękuję :))
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno dasz sobie radę w nowej szkole. Śliczne paznokcie :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję, dziękuję za ciepłe słowa :)

      Usuń
  5. Bardzo ładne paznokcie. http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby w technikum było o wiele lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję, dziękuję za ciepłe słowa :)

      Usuń
  7. Genialny post :)
    Mogłabym prosić o poklikanie?:)
    http://czillen.blogspot.com/2014/07/new-clothes.html

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne paznokcie :)
    gratuluję wyników w nauce ! ;)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne paznokcie <3

    Uściski,

    http://realweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń