sobota, 19 lipca 2014

Hej wszystkim!

     Hej wszystkim, którzy to czytają! Mam na imię Sandra i jestem zwariowaną, leniwą oraz niepewną siebie 16-latką pełną marzeń. Bardzo długo się wahałam przed założeniem bloga... W podjęciu decyzji pomogła mi książka Demi Lovato, a dokładnie pewien jej fragment. Czy to był dobry wybór? Czas pokaże :) Mam nadzieję, że szybko się nie zniechęcę i będę prowadziła tego bloga długo oraz systematycznie. Nie wiem czy mi się uda, ale się postaram. Poprzez blogowanie próbuję zmusić się do zrobienia czegoś innego, nowego. Chcę w ten sposób troszkę zmienić siebie oraz polepszyć swoje życie, choć i tak jestem z niego w 100% zadowolona i nie zamierzam na nie narzekać. Mam kochających rodziców, wspaniałą babcię, przyjaciół i znajomych na których wiem, że mogę polegać oraz cudownych idoli. Czego chcieć więcej?
      Długo zastawiałam się nad tytułem mojego bloga... Chciałam, żeby był on optymistyczny i pomagający pokazać, że życie jest piękne, choć czasem wydaje się nam to inaczej. Często wydaje nam się jakaś przykra sprawa końcem świata i zapominamy o rzeczach, które nas cieszą i sprawiły nam kiedyś przyjemność.
      Tytuł mojego bloga to nie był jedyny problem... Co z tematem bloga? Pomyślałam sobie "o czym mam pisać posty? Nie mam żadnych większych pasji ani nic w tym stylu". Postanowiłam, że będę pisać o wszystkim i o niczym. Troszkę będzie o życiu codziennym, troszkę o muzyce, którą kocham oraz może troszkę o modzie przyozdobionej zdjęciami mojego wykonania... się zobaczy! :) Skoro już wspomniałam o muzyce, to mam nadzieję, że uda mi się zmobilizować do dalszej nauki gry na gitarze, keyboardzie i innych instrumentach. Kiedyś uwielbiałam siedzieć godzinami z gitarą w ręku, a teraz? Nie wiem co się ze mną stało. W każdym razie jak się postaram to może kiedyś ktoś usłyszy jakiś cover w moim wykonaniu (już  współczuję tej osobie) :)
    Czas na zdjęcia!





*zdjęcia z Chorwacji*
biała sukienka- H&M
trampki- converse
spodenki z wysokim stanem- tally weijl
sweter- sinsay
top crop- new yorker
japonki- adidas
granatowo-jeansowa sukienka- rynek
torebka- converse

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz